ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na usługę pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z „Przebudową i rozbudową w ramach modernizacji istniejącego budynku szpitala powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na usługę pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z „Przebudową i rozbudową w ramach modernizacji istniejącego budynku szpitala powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim”

Szczegóły informacji

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na usługę pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z „Przebudową i rozbudową w ramach modernizacji istniejącego budynku szpitala powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zaproszenie do złożenia oferty cenowej

Rodzaj zamówienia: Zapytanie ofertowe

Zamawiający: Powiat nowomiejski

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2017-09-27 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-09-27 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: faxem: nr 56 472 42 22 , pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl, przez operatora pocztowego lub osobiście na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie

Ogłoszono dnia: 2017-09-19 przez Andrzej Ochlak

Treść:

GM.272.1.32.1.2017
 
Nowe Miasto Lubawskie, 18.09.2017 r.
 
Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020
 
ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej przekraczającej 50 tys. PLN, a jednocześnie o wartości równej lub niższej niż kwota określona w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na usługę pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z „Przebudową i rozbudową w ramach modernizacji istniejącego budynku szpitala powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim”.
I. Zamawiający
Powiat Nowomiejski
ul. Rynek 1
13-300 Nowe Miasto Lubawskie
NIP 877 14 60 784
II. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania „Przebudowa i rozbudowa w ramach modernizacji istniejącego budynku szpitala powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim”.
2.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
2.3. Roboty budowlane związane z realizacją inwestycji prowadzone będą w oparciu o umowę zawartą z wykonawcą robót, który wyłoniony zostanie w oparciu o przepisy ustawy Prawo
zamówień publicznych.
Wartość szacunkowa robót (w celu porównania ofert) wynosi – brutto 3 100 742,64 zł,
2.4. Zakres czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje:
1. w trakcie realizacji robót budowlanych :
1) prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z inwestycją w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane;
2) uczestniczenie w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy Robót pomieszczeń objętych robotami budowlanymi;
3) prowadzenie regularnych inspekcji (co najmniej 1 raz w tygodniu) na terenie prowadzenia prac w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót (budowlanych, sanitarnych i elektrycznych) oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych i dokumentacją projektową oraz organizację okresowych narad roboczych i formalnych z udziałem zamawiającego (co najmniej raz w miesiącu i raz w tygodniu przy dużym natężeniu robót) i podejmowanie bieżących decyzji dotyczących wszystkich spraw wpływających na postęp robót oraz sporządzanie protokołów ze wszystkich narad wraz z listą obecności,
4) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z harmonogramem rzeczowo – finansowym robót,
5) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy;
6) ścisłą współpracę z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego;
7) opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji zmiany do umowy na roboty budowlane pod względem finansowym, formalnym i rzeczowym z podaniem skutków (koszt i czas) – zgodne z Prawem Zamówień Publicznych
8) nadzorowanie wykonywania robót zamiennych i dodatkowych (jeśli wystąpią i będą niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego);
9) kontrolę sposobu składowania i przechowywania materiałów;
10)sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, itp.;
11) zlecanie sporządzenia wszelkich zmian rysunków i specyfikacji, które mogą okazać się konieczne w trakcie budowy;
12) weryfikowanie dokumentacji powykonawczej sporządzanej przez Wykonawcę;
13) sprawdzanie ilości wykonanych robót;
14) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu;
15) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia wad wraz z podaniem terminu ich wykonania a następnie dokonanie odebrania wykonanych robót usuwających wady.
16) przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót;
17) sporządzenie protokołów potwierdzających wykonanie robót
18) sprawdzenie zestawień ilości i wartości wykonanych robót z potwierdzeniem ich wykonania w protokole odbioru częściowego i końcowego robót;
19) powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy;
20) rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy Robót i przedstawienie stanowiska w odniesieniu do nich;
21) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia;
22) wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacja projektu wymaganych przez Zamawiającego;
23) udział w przygotowaniu raportów i sprawozdań wymaganych przez Zamawiającego;
24) dostarczanie informacji dotyczącej postępu prowadzonych robót,
25) kontrolowanie jakości oraz zgodności materiałów budowlanych;
26) sprawdzanie poprawności uprawnień i ich aktualności (przynależność do izby, ubezpieczenie) kierownika budowy, kierowników robót sanitarnych i elektrycznych;
27) wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem w Dzienniku budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów z dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
28) żądanie od Wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę
29) decydowanie o dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót;
30) decydowanie o wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy;
31) wnioskowanie o wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej;
32) wnioskowanie o zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie;
33) wnioskowanie o zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót;
34) wnioskowanie o zlecenie wykonania robót dodatkowych,
35) akceptowanie propozycji Wykonawcy Robot dotyczącej zmiany Kierownictwa Wykonawcy Robót (na inne niż wskazane w ofercie Wykonawcy Robót),
36) akceptowanie przedstawionego przez Wykonawcę Robót Harmonogramu Robót.
2. po zakończeniu robót budowlanych :
1) nadzór nad robotami zmierzającymi do usunięcia wad;
2) poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę Robót wad;
3) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;
4) dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji
5) sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych
dokumentów;
6) dostarczenie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót;
2.5. Zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje:
1. Zakres prac ma na celu dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów, wymogów technologicznych właściwych dla obiektów opieki zdrowotnej oraz koniecznością dostosowania do programu użytkowego wynikającego z potrzeb Zamawiającego i obejmuje:
1) w piwnicy skucie istniejących tynków, posadzek, wykonanie nowych;
2) wymiana części stolarki okiennej;
3) renowacja schodów i balustrady klatki schodowej K2;
4) remont klatki schodowej K1;
5) dobudowa nowej klatki schodowej K3;
6) wymiana istniejących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
7) wzmocnienie, konserwacja i zabezpieczenie więźby dachowej i przełożenie pokrycia dachowego;
8) skucie tynków na ścianach wewnętrznych, wykonanie nowych;
9) zlikwidowanie wszystkich istniejących okładzin na ścianach wewnętrznych i wykonanie nowych;
10) rozebranie starych posadzek do konstrukcji nośnej stropów i wykonanie nowych na parterze, piętrze i poddaszu;
11) przebudowę ścianek działowych;
12) likwidację wszystkich instalacji wewnętrznych, wykonanie nowych wg projektów branżowych;
13) wydzielenie pożarowo klatek schodowych K1, K2, K3 z oddymianiem i napowietrzaniem
14) remont elewacji.
2.6 Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) obsługę geodezyjną,
2) urządzenie i zabezpieczenie drogi dojazdowej na plac budowy przebiegającej przez teren szpitala oraz przywrócenie nawierzchni do stanu pierwotnego po zakończeniu robót,
3) opracowanie wymaganych instrukcji obsługi i eksploatacji w języku polskim w 2 egz. wraz ze szkoleniem osób wyznaczonych do obsługi,
4) bezpłatny serwis gwarancyjny zamontowanego wyposażenia i wbudowanych urządzeń przez cały okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę,
5) dokumentację powykonawczą w 2 egz., na którą składa się przede wszystkim zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów robót objętych przedmiotem zamówienia, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
6) opracowanie instrukcji ochrony pożarowej obiektu oraz trwałe oznakowanie ewakuacyjne,
7) wyposażenie obiektu w gaśnice ppoż. w szafkach w ilości wynikającej z instrukcji ochrony pożarowej, dopuszcza się również zintegrowane szafki hydrantowo-gaśnicowe,
8) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu
9) budowę tymczasowego zadaszenia pieszo – jezdni wokół budynku oddziału chirurgicznego na czas trwania remontu dachu i elewacji.
III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
3.1. Wykonawca winien:
1) posiadać wiedzę i doświadczenie,
2) dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się
osobami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych (załącznik nr 2 do zaproszenia),
3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.
3.2. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków, Wykonawca złoży oświadczenie na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zaproszenia).
IV. Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium
1) Przy ocenie ofert zastosowanie będą miały następujące kryteria :
- cena - waga 60%
- liczba pobytów w tygodniu na budowie - waga 40%
2) Sposób dokonania oceny ofert – przyznawania punktacji:
a) w kryterium cena :
Oferta z najniższą ceną, otrzyma najwyższą liczbę punktów.
Ilość punktów dla każdej oferty zostanie określona, wg wzoru :
Cmin
Kc = ------ x 100 x 0,6
Cbad
gdzie :
Kc – ilość punktów w kryterium cena (w PLN)
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert
Cbad – cena oferty badanej
100 – liczba punktów
0,60 – waga kryterium
b) w kryterium liczba pobytów w tygodniu na budowie:
ocenie podlegać będzie liczba pobytów w ciągu tygodnia na budowie przez Wykonawcę, tj.
osobę wskazaną na inspektora nadzoru. Punkty dla poszczególnych ofert przyznane zostaną
wg wzoru:
Kp = P x 0,4
gdzie:
Kp – ilość punktów w kryterium liczba pobytów w tygodniu na budowie
P – liczba punktów za pobyty w tygodniu na budowie, wg tabeli:
 
Lp.
Liczba pobytów w tygodniu na budowie
Liczba punktów
1
1 pobyt – potwierdzony wpisem do dziennika budowy
0
2
2 pobyty – potwierdzone wpisem do dziennika budowy
10
3
3 pobyty – potwierdzone wpisem do dziennika budowy
20
 
Wykonawca zobowiązany jest do pobytu na budowie minimum 1 raz w tygodniu. Za większą
liczbę pobytów na budowie w ciągu tygodnia otrzyma większą liczbę punktów przy ocenie
ofert.
W przypadku zaoferowania mniejszej ilości pobytów niż minimalna, Zamawiający odrzuci
ofertę.
W przypadku zaoferowania większej ilości pobytów niż maksymalna, Zamawiający w celu
porównania oceny ofert przyjmie 3 pobyty.
W przypadku gdy Wykonawca nie określi w ofercie liczby pobytów, Zamawiający przyjmie
minimalną ilość pobytów.
V. Termin składania ofert oraz sposób złożenia oferty
4.1. Zaleca się, aby wykonawcy pozyskali dla siebie na własną odpowiedzialność i ryzyko
wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowywaniu oferty oraz przy
zawieraniu umowy. Koszty z tym związane poniesie wykonawca.
4.2. Oferta cenowa powinna składać się z następujących dokumentów:
1) formularza ofertowego – załącznik nr 1,
2) wykazu osób + oświadczenia o posiadanych uprawnieniach – załącznik nr 2.
4.3. Cena podana w ofercie (brutto w złotych w tym podatek VAT wg stawki urzędowej)
powinna być określona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.4. cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją
zamówienia.
4.5. ofertę należy przesłać w formie pisemnej: faxem: nr 56 472 42 22 , pocztą elektroniczną
na adres: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl lub na adres:
Starostwo Powiatowe
ul. Rynek 1
13-300 Nowe Miasto Lubawskie
w terminie do dnia 27 września 2017 r. do godz. 11:00,
4.6. Osoba do kontaktów w sprawach merytorycznych: Wojciech Umiński – inspektor w Wydziale Inwestycji, Mienia i Spraw Gospodarczych, tel. 56 472 42 12
VI. Termin realizacji umowy - uzależniony od terminu realizacji robót budowlanych na zadaniu „Przebudowa i rozbudowa w ramach modernizacji istniejącego budynku szpitala powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim”:
1. rozpoczęcie w dniu podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych (planowane w X.2017 r.),
2. zakończenie – po rozliczeniu finansowym końcowym z wykonawcą robót budowlanych (planowane w II kwartale 2018 r. )
VII. Warunki umowy oraz określenie warunków istotnych zmian umowy
1) Zamówienie będzie realizowane w oparciu o warunki określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.
2) Umowa w zakresie nadzoru inwestorskiego zostanie zawarta nie wcześniej niż w dniu podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych.
3) Termin realizacji umowy z określonymi datami rozpoczęcia i zakończenia zostanie wprowadzony do umowy zgodnie z terminem realizacji robót budowlanych wskazanym w ofercie Wykonawcy robót z uwagi na kryterium oceny ofert – okres wykonania (wyznaczony przez Zamawiającego najdłuższy okres wykonania wynosi 270 dni od daty podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych).
VIII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
W niniejszym postępowaniu dotyczącym usługi pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi nie ma możliwości składania ofert częściowych.
IX. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny ofert, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie
W niniejszym postępowaniu zamawiający nie przewiduje przedstawiania ofert wariantowych.
IX. Informacja o planowanych zamówieniach, ich zakres oraz warunki, na jakich zostaną udzielone – dotyczy udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu podobnych usług
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania wyboru oferty bez dokonania wyboru i podania przyczyny.
 
Załączniki:
 
1. Załącznik nr 1 – oferta
2. Załącznik nr 2 – wykaz osób
3. Załącznik nr 3 – wzór umowy
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Banaszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-09-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Ochlak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-09-19 17:49:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-09-19 17:53:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-10-10 15:19:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
834 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony