ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zaproszenie do złożenia oferty na usługę związaną z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z inwestycją „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1317N Marzęcice – gr. woj. (Pokrzydowo) na odcinku Małe Bałówki – Szafarnia (od km 4+305 do km 9+755)”.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zaproszenie do złożenia oferty na usługę związaną z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z inwestycją „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1317N Marzęcice – gr. woj. (Pokrzydowo) na odcinku Małe Bałówki – Szafarnia (od km 4+305 do km 9+755)”.

Szczegóły informacji

Zaproszenie do złożenia oferty na usługę związaną z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z inwestycją „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1317N Marzęcice – gr. woj. (Pokrzydowo) na odcinku Małe Bałówki – Szafarnia (od km 4+305 do km 9+755)”.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zaproszenie do złożenia oferty cenowej

Rodzaj zamówienia: Zapytanie ofertowe

Zamawiający: Powiat nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2018-01-25 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-01-25 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie

Ogłoszono dnia: 2018-01-17 przez Andrzej Ochlak

Treść:


ZAPYTANIE OFERTOWE
postępowanie prowadzone w oparciu o Zasady konkurencyjności wydatków w ramach PROW 2014-2020

Zapraszam do złożenia oferty na usługę związaną z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z inwestycją „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1317N Marzęcice – gr. woj. (Pokrzydowo) na odcinku Małe Bałówki – Szafarnia (od km 4+305 do km 9+755)”.
I. Opis przedmiotu zamówienia
1.1   Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z inwestycją „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1317N Marzęcice – gr. woj. (Pokrzydowo) na odcinku Małe Bałówki – Szafarnia (od km 4+305 do km 9+755)”.
Roboty budowlane związane z realizacją inwestycji prowadzone będą w oparciu o umowę zawartą z wykonawcą robót, wyłonionym przy zastosowaniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wartość szacunkowa robót budowlanych – 2 614 750,58 zł netto
Najkorzystniejsza oferta złożona w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane - Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o., ul. Długa 27, 87-300 Brodnica , wartość ofertowa robót 1 984 796,65 zł netto
Projekt umowy z Wykonawcą robót budowlanych stanowi załącznik nr 6.
1.2   Zakres czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje :
a)  w trakcie realizacji robót budowlanych :
• prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi związanymi z  realizacją zadania w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane;
• uczestniczenie w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy Robót terenu, na którym prowadzone będą roboty;
• prowadzenie regularnych inspekcji na terenie objętym robotami w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową;
• monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania,
• kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy;
• podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych;
• opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji zmiany do umowy na roboty budowlane pod względem finansowym, formalnym i rzeczowym z podaniem skutków (koszt i czas) – zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych
• nadzorowanie wykonywania ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych, koniecznych;
• kontrolę sposobu składowania i przechowywania materiałów;
• stały nadzór badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych;
• zlecanie Wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości;
• sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, itp.;
• zlecanie sporządzenia wszelkich zmian rysunków i specyfikacji, które mogą okazać się konieczne w trakcie budowy;
• dokonywanie obmiaru wykonanych robót;
• odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu;
• sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia wad wraz z podaniem terminu ich wykonania a następnie dokonanie odebrania wykonanych robót usuwających wady.
• przygotowanie do odbioru robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestniczenie w odbiorze robót;
• sporządzenie protokołów potwierdzających wykonanie robót
• powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót budowlanych oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy;
• rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy robót budowlanych i, w odniesieniu do nich, przedstawienie swojego stanowiska Inwestorowi;
• rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku odstąpienia od niej;
• kontrolowanie jakości oraz zgodności materiałów budowlanych;
• wydawanie Wykonawcy robót budowlanych, kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem w Dzienniku budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
• żądanie od Wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót
• decydowanie o dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót;
• zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych
• decydowanie o wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;
• wnioskowanie o zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca robót budowlanych  nie usunie ich w wyznaczonym terminie;
• wnioskowanie o zmianę terminu wykonania robót w przypadkach przewidzianych w umowie na roboty budowlane
• wnioskowanie o zlecenie wykonania robót koniecznych a nie przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót ,
b) po zakończeniu robót budowlanych :
• nadzór nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad;
• poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych wad;
• wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;
• dokonanie rozliczenia końcowego zadania
1.3 Szczegółowy zakres nadzorowanych robót przedstawia załącznik nr 5 przedmiar robót.
1.4 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
        
II. Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający stawia warunki dotyczące:
2.1. doświadczenia wykonawcy
W celu potwierdzenia spełnienia warunku zamawiający wymaga złożenia wykazu usług polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z budową, przebudową lub rozbudową drogi klasy technicznej nie niższej niż L o nawierzchni bitumicznej, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli z przedstawionych dokumentów wynikać będzie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie), wykonawca wykonywał min.2 usługi polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym objętym usługą stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. takich które polegały na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi klasy technicznej nie niższej niż L o nawierzchni bitumicznej.
2.2. kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
W celu potwierdzenia spełnienia warunku zamawiający wymaga złożenia :
a) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli z przedstawionego wykazu będzie wynikało, że wykonawca dysponuje osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, spełniającą warunek posiadania kwalifikacji zawodowych opisany w pkt II ust.2.2 lit..b
b) oświadczenia na temat kwalifikacji zawodowych wykonawcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w stosunku do osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wykonawca złoży oświadczenie, że:
- osoba ta posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278), przy czym zamawiający dopuszcza uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
W przypadku uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia obywateli państw członkowskich (państwa członkowskie Unii Europejskiej. Konfederacja Szwajcarska, państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oświadczenie, że osoba wskazana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w specjalności drogowej oraz posiada odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub oświadczenie że wymieniona osoba ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (tzw. świadczenie usług trans granicznych)
- osoba ta jest członkiem, lub jest tymczasowo wpisana na listę członków, odpowiedniej izby samorządu zawodowego zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2014r., poz.1946)
III. Kryteria oceny ofert oraz informacja o wagach przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert, opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert.
3.1.    Przy ocenie ofert zastosowanie będą miały następujące kryteria :
- cena 60 %
- doświadczenie wykonawcy 40 %
3.2. Sposób dokonania oceny ofert :
1. Kryterium cena :
Oferta z najniższą ceną, otrzyma najwyższą liczbę punktów.
Ilość punktów dla każdej oferty zostanie określona, wg wzoru :
Cmin      Kc = ------ x 100 x 0,6              Cbad
gdzie:
Kc – ilość punktów w kryterium cena
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert
Cbad – cena oferty badanej
100 – liczba punktów
0,6 – waga kryterium
2. Kryterium doświadczenie wykonawcy :
Wykonawca, który przedstawi w wykazie usług dwie usługi spełniających warunek opisany w pkt 2.1 otrzyma D = 0 pkt.
Wykonawca, który przedstawi w wykazie usług więcej niż 2 i nie więcej niż 5 usług spełniających warunek opisany w pkt 2.1  otrzyma D = 50 pkt.
Wykonawca, który przedstawi w wykazie usług więcej niż 5 usługi spełniających warunek opisany w pkt 2.1  otrzyma D = 100 pkt.
Ilość punktów dla każdej oferty zostanie określona, wg wzoru :
Kd = D x 0,40
gdzie :
D – ilość punktów przyznana badanej ofercie
0,40 – waga kryterium
Każdej ofercie zostanie przypisana liczba punktów wg wzoru :
K = Kc + Kd
gdzie :
Kc – liczba punktów w kryterium cena, obliczona zgodnie z pkt.1
Kd – liczba punktów w kryterium doświadczenie wykonawcy, obliczona zgodnie z pkt. 2
3.3.    Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów od największej do najmniejszej. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyskał najwyższą ilość punktów.
3.4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie ten sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
IV. Termin składania ofert, sposób złożenia oferty
4.1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lub.
4.2. Ofertę należy złożyć w terminie do 25 stycznia 2018r. do godz.11:00
4.3. Ofertę należy przedstawić na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1
4.4. Cenę podaną w ofercie (netto + podatek VAT = brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
4.5. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące, a w szczególności:
a) wszystkie podatki i inne koszty, które będą opłacane przez Inspektora w ramach umowy,
b) koszty dojazdu do miejsca prowadzenia nadzorowanych robót
c) koszty pobytu Inspektora na budowie
d) koszty pracownicze
4.6. Cena podana w ofercie obejmuje cały okres trwania umowy i okres gwarancyjny, nie podlega waloryzacji.
4.7. Do oferty należy dołączyć :
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1)
2. Wykaz usług (załącznik nr 2) wraz z dowodami określającymi czy wymienione usługi zostały wykonane należycie
3. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 3)
4. Oświadczenie na temat kwalifikacji zawodowych wykonawcy (załącznik nr 4)
V. Warunki wykluczenia wykonawcy, oferty podlegające odrzuceniu
5.1. Zamawiający wykluczy z postępowania podmioty powiązane z nim osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania miedzy zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na :
5. Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
6. Posiadaniu co najmniej 10% udziału lub akcji,
7. Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
8. Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
9. Pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób
5.2. Odrzuceniu podlega oferta :
1. Której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
2. Została złożona przez oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu
5.3. Oferta złożona po terminie wyznaczonym do składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona oferentowi, który ją złożył
VI. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zobowiązania :
1. Rozpoczęcie realizacji zadania – z chwilą przekazania placu budowy Wykonawcy Robót (Rozpoczęcie robót, zgodnie umową na roboty budowlane, nastąpi w ciągu 7 dni od daty przekazania placu budowy, przy czym przekazanie placu budowy nastąpi w marcu 2018r.)
2. Planowany termin zakończenia realizacji robót budowlanych - do 15 czerwca 2018r.
3. Okres gwarancji dla robót budowlanych – 84 miesiące od odbioru końcowego
VII. Warunki umowy
7.1. Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa na usługę związaną z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. – postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 7 do zapytania ofertowego
7.2. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie wykonawcy
7.3. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy (załącznik nr 7) i obejmują w szczególności następujące postanowienia :
1. Realizacja zadania finansowana będzie przy udziale środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
2. Wynagrodzenie nastąpi jednorazowo po dokonanym odbiorze końcowym robót i wystawieniu faktury przez Wykonawcę Robót
3. Termin płatności faktury – 30 dni
7.4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w formie aneksu w następujących przypadkach:
1. Zmiana terminu pełnienia funkcji inspektora nadzoru jest możliwa tylko i wyłącznie w przypadku zmiany terminu realizacji zadania określonego w umowie z Wykonawcą robót, co może nastąpić  :
a) ze względu na konieczność naprawienia zniszczeń powstałych w wyniku wystąpienia nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych (np. w wyniku obfitych opadów, wichur, itp.)
b) w przypadku działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, czego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, promieniowanie lub skażenia, akty terroru , katastrofy a także warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót
c) w przypadku wstrzymania prac przez właściwe służby ze względu na zaistniałe nieprzewidziane sytuacje losowe takie jak np. : dokonane w trakcie prowadzonych robót odkrycia archeologiczne, znalezienie niewybuchu lub niewypału, itp.
d) ze względu na konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych (np. nadzoru budowlanego, nadzoru archeologicznego, konserwatora zabytków, itp.), których konieczność realizacji nie została spowodowana przez Wykonawcę
e) ze względu na konieczność wykonania robót zamiennych wymagających wydłużenia terminu o czas niezbędny do ich realizacji, jeżeli ze względu na konieczność ich wykonania niemożliwe jest dotrzymanie terminu umownego. Warunkiem wprowadzenia zmian są przyczyny o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia wynikającego z treści oferty.
f) Ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych wymagających wydłużenia terminu o czas niezbędny do ich realizacji, jeżeli ze względu na konieczność ich wykonania niemożliwe jest dotrzymanie terminu umownego.
2. konieczności zmiany umownego wynagrodzenia ryczałtowego z powodu zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron (jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę – na uzasadniony wniosek wykonawcy), w tym zmiany:
a) przepisów dotyczących stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
3. ze względu na zmianę osób wskazanych w umowie do realizacji zadania będą one mogły być zmienione, przy czym zmiana osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wymaga wniosku Wykonawcy uzasadniającego przyczynę zmiany. Zmiana osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wymaga wskazania przez Wykonawcę innej osoby spełniającej warunek, o którym mowa w pkt.2.2 lit. b zapytania ofertowego oraz dostarczenia Zamawiającemu dokumentów wymienionych w pkt.2.2 zapytania ofertowego.

Załączniki:
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 Wykaz usług
Załącznik nr 3 Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia
Załącznik nr 4 Oświadczenie na temat kwalifikacji zawodowych wykonawcy
Załącznik nr 5 Przedmiar robót
Załącznik nr 6 Wzór umowy z wykonawcą robót budowlanych
Załącznik nr 7 Wzór umowy na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Pracownik prowadzący sprawę :
Joanna Robaczewska - ZDP  tel./fax. 56 4748230

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Robaczewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-01-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Ochlak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-01-17 14:36:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-01-17 14:45:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-31 15:01:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
755 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony